>
σχολικό υλικό για μαθητές Ι σχολικό υλικό για μαθητές ΙΙ προχωρημένο υλικό για ρομαντικούς επιπλέον υλικό για καθηγητές non greek material εξαντλημένα αρχεία σκαναρισμένα προσωπικό υλίκο
Μαθηματικά Α΄ Γυμνασίου ελληνικές συλλογές ασκήσεων πρόσφατα άρθρα
+ εργασίες
σχολικά βιβλία 1940-2016 Απολλώνιο πρόβλημα
Μαθηματικά Β΄ Γυμνασίου διπλωματικές εργασίες τετράδια γνωστών Γεωμετρών ανακατασκευές βιβλίων (ανενεργή)
Μαθηματικά Γ΄ Γυμνασίου αντιστροφή + γεωμ. μετασχηματισμοί πρόσφατα βιβλία παλιά βοηθήματα Γεωμετρίας Στήλη της Γεωμετρίας (ανενεργή)
Γεωμετρία Α΄ Λυκείου κωνικές τομές γεωμετρικά σύγχρονες βιβλιοπροτάσεις παλιά βοηθήματα Τριγωνομετρίας
Γεωμετρία Β΄ Λυκείου μη Ευκλείδειες Γεωμετρίες ιδανική βιβλιοθήκη Γεωμετρίας παλιά βοηθήματα Αναλ. Γεωμετρίας
(αρχική σελίδα) Παραστατική + Προβολική Κιβωτός Εργασιών Γεωμετρίας

Η πρώτη στήλη (με το άσπρο φόντο) βρίσκεται στην σελίδα ''για την αγάπη των μαθηματικών''. Εκεί βρίσκεται και το βιβλίο επισκεπτών.

ελληνικές συλλογές ασκήσεων

Εδώ θα προσθέτω φυλλάδια ασκήσεων για όσους αγαπούν την Γεωμετρία.
Συνήθως είναι πιο απαιτητικές από τις σχολικές ασκήσεις.
Αρκετές είναι θέματα μαθηματικών διαγωνισμών.


Αξιόλογες συλλογές ασκήσεων που ανεβαίνουν στο facebook, 
στην ομάδα των Ρομαντικών της Γεωμετρίας, συγκεντρώνονται και ταξινομούνται εδώ.


Υλικό του Πανεπιστημιακού Μαθήματος '' Ευκλείδεια Γεωμετρία'' από τον Νίκο Γ. Τζανάκη στο Μαθηματικό της Κρήτης το 2010


συλλογές τρίτων:



πηγές
www.mathematica.gr
blogs.sch.gr/pavtryfon 
blogs.sch.gr/sotskot
users.sch.gr/mnannos 
users.sch.gr/nfotiades


προσωπικές δημιουργίες:
<όλα με παραπομπές>




από το  Facebook:


Οι ασκήσεις από την ομάδα του facebook  Romantics of Geometry:



1 σχόλιο:

  1. Αγαπητέ συνάδελφε, αυτές οι προσπάθειες δηλαδή η συγκέντρωση και η στοργική μεταχείριση ενός τεράστιου υλικού και ΕΠΙΠΛΕΟΝ οι δυνατότητες μέσω Ιντερνέτ όλοι οι ενδιαφερόμενοι να συγκεντρώνονται ηλεκτρονικά και να ανταλλάσσουν ιδέες από όλα τα μήκη και πλάτη του κόσμου αποτελεί μια επανάσταση στον κόσμο της επιστήμης η οποία ευτυχώς όπως και άλλες παρόμοιες κινήσεις είναι η μία από τις ελάχιστες ελπίδες σήμερα για την επιστήμη να αποβεί παραγωγική για τις νέες γενιές αλλά και για να υπάρξει αυτή καθ΄ εαυτή συνολικά.

    Γεώργιος Πλακιάς
    Νυρεμβέργη

    ΑπάντησηΔιαγραφή